Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Przedszkole Nr 81 przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,

dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

Sprawy prowadzone przez przedszkole nr 81:

Edukacja:

  1. rekrutacja (zapisy do przedszkola)
  2. obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
  3. wydawanie informacji o dziecku,
  4. prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.

Sprawy administracyjne:

  1. pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
  2. wydawanie zaświadczeń,
  3. wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.

Sprawy kadrowe:  

  1. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.

Sprawozdawczość:

  1. raporty,
  2. sprawozdania.

Archiwum:

  1. akta osobowe pracowników,
  2. dzienniki zajęć przedszkola,
  3. protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
  4. zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
  5. dokumentacja Komitetu Rodzicielskiego,
  6. dokumentacja finansowa przedszkola.

Finanse przedszkola:

  1. sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.

Tryb załatwiania spraw:

  1. W przedszkolu Nr 81 wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez:
    • Dyrektora Przedszkola Nr 81,
    • Nauczycieli
  2. Skargi i wnioski mogą być przyjmowane:
    • Skargi i wnioski mogą być przyjmowane:
    • Pisemnie lub ustnie
    • Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności
    • Listownie: ul Barkocińska 19/21, 03-543 Warszawa
    • Telefonicznie: 22 679 02 35
    • Mailowo: p81@eduwarszawa.pl
    • Osobiście w godzinach pracy sekretariatu: poniedziałek 9-16, wtorek 9-12, środa 8-16, czwartek 9-16, piątek 8-16.
    • Dodatkowo sprawy wychowawczo-opiekuńcze osobiście z wychowawcami grup.
    • Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków codziennie po uprzednim zgłoszeniu mailowo, telefonicznie lub ustnie.
    • Przedszkole Nr 81 nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 § 2
    • Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 ze zm.)
    • Zgodnie z art. 63 § 2 K.p.a. treść kierowanej korespondencji ( w tym również elektronicznej) powinna zawierać, co najmniej wskazanie:
      • osoby z imienia i nazwiska ( adresat)
      • adresu
      • przedmiot sprawy, której dotyczy
    • Termin rozpatrzenia skargi/ wniosku wynosi, z zastrzeżeniem ust. 2, do miesiąca od dnia wpływu.
    • Ustala się następujące terminy:
      • Sprawy są załatwiane najpóźniej do jednego miesiąca
      • Do 2 miesięcy, gdy skarga jest szczególnie skomplikowana
      • W przypadku przekroczenia ustalonych terminów dla załatwienia określonej sprawy zawiadamia się zainteresowanego o spodziewanym przekroczeniu terminu, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
    • Od decyzji Dyrektora przysługuje odwołanie do organu prowadzącego przedszkole w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole nr 81 w Warszawie
odpowiada: Monika Zuziak
data: 31-08-2022
wytworzył: Monika Zuziak
data: 31-08-2022
data: 31-08-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-08-2022 - Edycja treści
  • 07-05-2020 - Edycja treści
  • 16-09-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 511