Sposób załatwiania spraw
Przedszkole Nr 81 przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez przedszkole nr 81:
Edukacja:
- rekrutacja (zapisy do przedszkola)
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.
Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
- dokumentacja Komitetu Rodzicielskiego,
- dokumentacja finansowa przedszkola.
Finanse przedszkola:
- sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
Tryb załatwiania spraw:
- W przedszkolu Nr 81 wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez:
- Dyrektora Przedszkola Nr 81,
- Nauczycieli
- Skargi i wnioski mogą być przyjmowane:
- Skargi i wnioski mogą być przyjmowane:
- Pisemnie lub ustnie
- Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności
- Listownie: ul Barkocińska 19/21, 03-543 Warszawa
- Telefonicznie: 22 679 02 35
- Mailowo: p81@eduwarszawa.pl
- Osobiście w godzinach pracy sekretariatu: poniedziałek 9-16, wtorek 9-12, środa 8-16, czwartek 9-16, piątek 8-16.
- Dodatkowo sprawy wychowawczo-opiekuńcze osobiście z wychowawcami grup.
- Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków codziennie po uprzednim zgłoszeniu mailowo, telefonicznie lub ustnie.
- Przedszkole Nr 81 nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 § 2
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 ze zm.)
- Zgodnie z art. 63 § 2 K.p.a. treść kierowanej korespondencji ( w tym również elektronicznej) powinna zawierać, co najmniej wskazanie:
- osoby z imienia i nazwiska ( adresat)
- adresu
- przedmiot sprawy, której dotyczy
- Termin rozpatrzenia skargi/ wniosku wynosi, z zastrzeżeniem ust. 2, do miesiąca od dnia wpływu.
- Ustala się następujące terminy:
- Sprawy są załatwiane najpóźniej do jednego miesiąca
- Do 2 miesięcy, gdy skarga jest szczególnie skomplikowana
- W przypadku przekroczenia ustalonych terminów dla załatwienia określonej sprawy zawiadamia się zainteresowanego o spodziewanym przekroczeniu terminu, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
- Od decyzji Dyrektora przysługuje odwołanie do organu prowadzącego przedszkole w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 31-08-2022 - Edycja treści
- 07-05-2020 - Edycja treści
- 16-09-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 520