Rejestry, ewidencje, archiwa
W Przedszkolu Nr 81 prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
- Księgi inwentarzowe,
- Rejestr zatrudnionych pracowników,
- Ewidencja akt osobowych pracowników,
- Rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy,
- Księga zastępstw,
- Księga zarządzeń,
- Rejestr skarg i wniosków,
- Księga ewidencji dzieci,
- Protokoły Rad Pedagogicznych,
- Ewidencji dokumentacji przedszkolnej,
- Dziennik korespondencyjny,
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja pieczęci i pieczątek,
- Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego,
- Archiwum dokumentacji przedszkola (wykaz teczek zarchiwizowanych).
Akta Spraw przechowuje się w jednostce oświatowej i w archiwum zakładowym.
W archiwum zakładowym gromadzi się akta niezbędne w bieżącej pracy przedszkola. Część dokumentacji, która zgodnie z przepisami została uznana jako kategoria a, czyli wieczysta przekazuje się po 25 latach przechowywania do archiwum państwowego w Warszawie.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępniane są osobom postronnym zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Wniosek w formie pisemnej należy składać w siedzibie Przedszkola Nr 81 lub przesłać:
- adres pocztowy: 03-543 Warszawa, ul. Barkocińska 19/21
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-11-2022 - Edycja treści
- 22-09-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 490